Køb i webshoppen
Værd at vide
BESTILLINGSINFORMATION
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Vi tager Visa®, MasterCard®, Maestrocard® og JCB samt hævekort, hvis de er udstedt af et af disse kreditkortselskaber.
Vores servere krypterer alle oplysninger, der sendes til dem, så du kan være sikker på, at dine kreditkortoplysninger behandles fortroligt og sikkert.
Skal jeg bruge mellemrum eller tankestreg, når jeg indtaster mit kreditkortnummer?
Nej. Indtast dit kreditkortnummer uden mellemrum eller specialtegn. Det skal indtastes som en sammenhængende talrække.
Skal min betalingsadresse svare til adressen, der er registreret på mit kreditkort?
Ja. For kreditkortverifikation skal du indtaste betalingsadressen nøjagtigt, som den står oplyst på din kreditkortopgørelse.
Hvorfor afvises mit kreditkort?
Der er mange årsager til, at dit kreditkort ikke kan accepteres:
- Kortet er udløbet.
- Du kan nået eller overskredet kortets kreditmaksimum.
- Du har overskredet det beløb, der kan hæves på kortet dagligt.
- En af de computere, der bruges til transaktionen, har tekniske problemer.
Hvis du har problemer med at sende kreditkortoplysninger, kan du kontakte os for hjælp.
Hvornår bliver mit kreditkort debiteret?
Hvis du køber fysiske produkter, debiteres dit kreditkort først, når produktet afsendes. Det gælder også produkter, der er bestilt i forvejen, eller som bestilles efterfølgende.
Hvis dine varer sendes separat, bliver du debiteret hver gang, et produkt afsendes.
Hvordan vil debiteringen dukke op på min kreditkortopgørelse?
Debiteringen for ordren fremgår af kreditkortet som: DRI*Bang & Olufsen®.
Skal jeg betale moms?
I henhold til momsdirektivet om digitale varer vil EU-kunder blive pålagt en moms for digitale produkter og tjenester på herunder også software, som kan downloades, på 15 %.
Der anvendes en national momsrate på fysiske varer for kunder i EU-lande. Denne moms fremgår muligvis ikke som en separat afgift i forbindelse med afregningen og medtages muligvis i stedet i produktets pris inklusiv moms.
Personer og firmaer, der er undtaget for moms, kan anmode om at få momsen refunderet. Vi skal bruge en kopi af dit momsfritagelsescertifikat, og betalings- og leveringsadressen på ordren skal svare til adressen, der fremgår af certifikatet. Medsend venligst dit ordrenummer og en kopi af din kvittering.
Hvordan ved I, hvor I skal sende mit produkt til?
Hvis du køber et fysisk produkt, skal du udfylde en side med leveringsoplysninger, når du afregner, hvor du kan angive en leveringsadresse og vælge en leveringsmetode.
LEVERINGSOPLYSNINGER
Hvornår vil min restordre blive sendt?
Selvom vi forsøger at opretholde et lager af alle produkter, kan en vare en gang imellem være i restordre. Normalt er produktet til rådighed i løbet af en uge.
Du vil modtage en e-mail, så snart produktet er sendt. Husk at du ikke skal betale, før ordren er blevet afsendt.
Kan jeg ændre min leveringsadresse?
Desværre kan du ikke ændre din leveringsadresse, efter at din bestilling er modtaget. Ordrer med fysiske forsendelser sendes øjeblikkeligt til forsendelsesafdelingen, når de er afgivet. Derefter kan vores system ikke længere modtage eller ændre dem.
Hvis forsendelsen ikke kan afleveres, bliver den returneret til lageret, og din konto bliver debiteret.
Kan jeg ændre min leveringsmetode?
Desværre kan du ikke ændre din leveringsmetode, efter at din bestilling er sendt. Ordrer med fysiske forsendelser sendes øjeblikkeligt til forsendelsesafdelingen, når de er afgivet. Derefter kan vores system ikke længere modtage eller ændre dem.
TEKNISK SUPPORT
Hvordan får jeg mit Bang & Olufsen® PLAY produkt repareret?
Hvis dit Bang & Olufsen® PLAY produkt er defekt og stadig er omfattet af garantien, kan du få det repareret eller udskiftet i henhold til garantibetingelserne for produktet.
Kontakt os for at få dit produkt repareret.
Hvis garantien er udløbet, eller hvis fejlen på dit produkt ikke er omfattet af Bang & Olufsen® PLAY garanti, kan du stadig få dit produkt repareret. Du skal dog selv betale for service herunder reservedele, arbejdsløn og transport.
Før du indleverer dit Bang & Olufsen® PLAY produkt til reparation, anbefaler vi, at du gør følgende:
- Nulstil dit Bang & Olufsen® PLAY produkt
- Kontroller at dit Bang & Olufsen® PLAY produkt er opdateret med den nyeste software
Du kan finde instruktioner til nulstilling af dit produkt og softwareopdatering i den vejledning, der fulgte med dit produkt og/eller under hyppigt stillede spørgsmål ”FAQ” på www.beoplay.com/support.
Hvordan får jeg teknisk support til mit produkt?
Hvis du har brug for assistance i forbindelse med installation, brug eller afinstallation af software, skal du kontakte vores tekniske supportafdeling via e-mail.
E-mail til teknisk support: support@beoplay.com
Hvorfor skal jeg indstille min browser til at acceptere cookies?
Vores handelssystem er baseret på cookies. Vi bruger cookies til at spore produkter i indkøbsvognen samt til rabatter og andre attributter på din ordre.
Cookien identificerer indholdet af din indkøbsvogn med produkter, rabatter osv. eller ordreoplysninger som faktureringsoplysninger og personlige oplysninger, som ikke er gemt i cookien.
Hver gang du foretager et køb på siden, bruges cookien til at fremme afregningsprocessen og forbedre din købsoplevelse.
Er cookies en sikkerhedsrisiko?
Nej. Vores handelssystem krypterer alle cookies. Desuden indeholder cookies ikke nogle personlige oplysninger, men blot en entydig identifikation, så vores system kan genkende browseren.
Hvordan indstiller jeg min browser til at acceptere cookies?
Hvis du bruger Microsoft® Internet® Explorer® 6.0 eller nyere browsere, skal ud åbne menuen ”Funktioner” og klikke på ”Internetindstillinger”.
I vinduet ”Internetindstillinger” skal du klikke på fanen ”Beskyttelse af personlige oplysninger”. Browserens standardindstilling er ”Mellem”, hvilket sikrer, at du kan acceptere cookies. Du kan flytte skyderen for at ændre sikkerhedsindstillingerne, hvis de ikke er indstillet til ”Mellem”.
Hvis standardindstillingen bruges, skal du klikke på knappen ”Avanceret” og sikre dig , at både første- og tredjepartscookies accepteres.
Hvis du bruger Microsoft® Internet® Explorer® 5.x, skal ud åbne menuen ”Funktioner” og klikke på ”Internetindstillinger”. Klik på fanen ”Sikkerhed”. Vælg området ”Internet”, klik på ”Brugerdefineret niveau”. Rul til indstillingen ”Cookies”, og vælg ”Aktiver”.
Hvis du bruger Mozilla® Firefox® 2.0 eller nyere, skal ud åbne menuen ”Funktioner” og klikke på ”Indstillinger”. Klik på fanen ”Personlige oplysninger”, og vælg ”Accepter cookies fra sider”.
RETURNERINGER OG ANNULLERINGER
Hvad er jeres retningslinjer for refundering?
Forretningen Bang & Olufsen® PLAY hos Digital River tilbyder en garanti med refundering indenfor 14 dage.
Hvordan annullerer jeg min bestilling?
Du kan sende en e-mail til support@beoplay.com om at få ordren annulleret. Bemærk, at din mail muligvis ikke godtages, fordi ordren allerede er blevet afsendt.
Hvis din ordre ikke kan annulleres, får du en e-mail-meddelelse om, hvornår ordren afsendes.
Hvornår vil krediteringen dukke op på min kreditkortoversigt?
Du vil blive krediteret på dit kort indenfor 5-7 hverdage, efter vi har modtaget det returnerede produkt.
Hvis du har spørgsmål til produktet eller brug for teknisk support, kontakt venligst Teknisk Support på support@beoplay.com
Hvis du har spørgsmål til produktet eller brug for teknisk support, kontakt venligst Teknisk Support på support@beoplay.com